lördag 22 september 2012

The cabin in the woods

Dana, Curt, Jules, Marty och Holden ska åka en helg
till en stuga och ska festa och bara ha en rolig
helg långt ifrån civilisationen. Men efter några timmar
i stugan så öppnas källarlucka och de går ner och tittar
vad som finns där och om det är nått den inte skulle göra
så är att gå ner dit. Efter att hittat mycket gamla och underliga
saker så upptäcker de att de inte är ensamma och nu så måste de verkligen kämpa för sina liv

Jag tyckte verkligen om den är filmen, först var jag
"njaaa orkar jag se den här filmen"
Men efter att jag har sett den så ångrar jag mig verkligen inte
Den var spännande, unik och så hade den verkligen en twist
Trodde den skulle vara en normal film där var några ungdomar
for ut i skogen och drack sig fulla och blev mördade en efter en men det var det verkligen inte eller de drack ju en hel del och de blev mördade en efter en, men inte som i vilken film som helst
Jag rekommenderar den här filmen

4/5 poäng




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar