tisdag 30 oktober 2012

Sinister

Ellison Oswalt var en framgångsrik författare
men hans senaste böcker har inte sålt så bra och
han är pankare än nånsin. Men han investerar i ett
hus och flyttar ditt med sin familj och börjar skriva på
sin nya bok. När de håller på att flytta in så hittar han en låda
på vinden som det står "Home Movies" Han tar ner lådan
och sen på natten så ser han en av de fem filmerna där en familj
blir mördad. Först tänker han ringa polisen men så tänker han om,
och börjar fundera vilken bra bok det skulle bli. Ju fler filmer han ser
desto mer sätter han sig själv och sin familj i fara. Sen när han
ser Mr Boogie på filmerna så börjar det hemska på riktigt...


Jag älskade den här filmen jag tyckte att den var riktigt bra
Jag såg den på bio med min Store syster och vi hade jätte
höga förhoppningar på den här filmen och den levde upp till dem
också. Den är faktiskt ganska hemsk och sinnessjuk och väldig spännande. En perfekt film för Halloween men inte en film som jag
skulle se själv
5/5 stjärnor 
   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar