lördag 13 oktober 2012

The Grudge

Karen bor i Tokyo och är utbytes elev och arbetar
som sjukvårdare. En dag så får hon ta hand om en
gammal kvinna i Tokyo för att hennes sjukvårdare inte
dök upp på jobbet den morgonen. Karen tar gärna emot
jobbet, men direkt efter att hon kommer in i huset känner
hon att något är fel och mera rätt kunde inte hon ha för
i huset så finns en hemska förbannelse som tar död på
alla som kommer in i huset

Jag tyckte att den här filmen var jätte bra och väldigt
hemsk jag satt med kudden för ögonen visste inte om
jag skulle våga titta men så klart att jag gjorde och jag tror jag
hoppade till 100 gånger i den här filmen för den är så creepy
Den här filmen är perfekt för Halloween eller bara en vanlig
kväll med kompisarna men jag kan nästan lova er att ni kommer
hoppa till


4,5 Stjärnor av 5

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar